Tjäna pengar

Tänk lokalt

Vill du se ditt lag eller förening blomstra med extra medel för att finansiera utrustning, resor eller träningsläger? Ett enkelt och effektivt sätt att generera intäkter är genom att sälja presentkort!

Med våra presentkort har dina supportrar och fans möjlighet att bidra likväl till laget eller föreningen som den lokala handel.
Upsala handelsförenings presentkort är giltiga som betalmedel i alla våra medlemmar och i Uppsala Citys medlemsbutiker och verksamheter.

Presentkort är en perfekt gåva för alla tillfällen – födelsedagar, jubileum, semestrar eller helt enkelt för att visa uppskattning till någon speciell!

Genom att sälja presentkort kan ni enkelt nå ut till alla i hela Uppsala kommun och låta de personer som köper presentkorten välja själv vad de vill ha. Med ca 300st aktiva medlemmar är utbudet enormt, bara fantasin sätter gränser.

Genom att erbjuda vårt presentkort som täcker olika produkter/tjänster och även hotellnätter kan ni säkerställa att det finns något för alla.

Fördelarna med att sälja presentkort är otaliga:

1. Ökad intäktspotential: Presentkort är en källa till direkt intäkt. Varje sålt presentkort innebär pengar direkt till laget eller föreningen.

2. Marknadsföring och exponering: Genom att sälja presentkort sprids ert varumärke till en större publik. Det ökar medvetenheten om ert lag eller förening och lockar nya kunder eller supportrar.

3. Flexibilitet: Presentkort kan användas för olika ändamål, från att köpa merchandise, kläder, mat, resaurangbesök för att nämna några till att delta i evenemang eller aktiviteter som arrangeras i Uppsala, för Uppsala.

4. Mervärdet för Uppsala: Många gånger spenderar mottagaren av ett presentkort mer än värdet på själva kortet när de väl använder det. Det ökar er intäkterna i staden och gynnar de lokala aktörerna.

5. Enkelheten:
    Ni slipper sälja rabattkuponger eller korvar, det ni säljer kan köparen nyttja hela värdet på direkt. Ni tjänar på det och kunden förlorar inget!

Med våra presentkortslösningar kan ni enkelt skräddarsy och anpassa presentkorten efter era behov och önskemål. Vi erbjuder enkel hantering och snabb leverans så att ni kan komma igång med er försäljning utan krångel.

Kontakta oss idag för att få reda på hur ni kan maximera era intäkter och stödja ert lag eller förening genom att sälja presentkort!